LookMantastic/LookFantastic nedoporučuji - Don't buy from LookMantastic or LookFantastic

11.04.2011 12:05

PgDn for an English version

LookMantastic (je to jenom jinak obrandovaný e-shop LookFantastic) rozhodně nedoporučuji. Posílají sice krásné newslettery a nabízí dopravu do ČR zdarma, ale:

7. března 2011 jsem u nich objednával zásilku. Přišlo mi potvrzení o objednávce a 9. 3. 2011 mi strhli peníze z karty. Potvrzení o odeslané zásilce, což je standard, jsem nedostal (prohledal jsem fulltextově e-mail, ale nic jsem nenašel).

Když jsem po dvou týdnech žádnou zásilku neobdržel, napsal jsem přes formulář na jejich web https://www.lookmantastic.com. Když mi během týdne nepřišla žádná odpověď (za to došlo několik krásných newsletterů), napsal jsem na info@lookfantastic.com (ze které přišel e-mail potvrzující objednávku).

Opět mi nedošla žádná odpověď, a tak když mi dnes opět došel další barevný newsletter z LookMantastic, zavolal jsem na jejich zákaznické oddělení. Tam si mě chvíli předávali (vždy jsem popsal problém, včetně objednacího čísla), až mi sdělili, že zásilka skutečně odešla 9. března, ale že na doručení mají 20 pracovních dní. A že tedy mám ještě chvíli počkat. Jak dlouho mám počkat, mi pracovnice nebyla schopna říci. 

Na můj dotaz, zda běžně doručují po Evropě měsíc, mi nebyla schopna odpovědět. 

Nemluvě o tom, že dnes je 23. pracovní den po odeslání - a zásilka stále nikde. Počkám ještě několik dní a uvidím.

Bral bych, že se zásilka z LookMantastic (LookFantastic) může ztratit. Co ale kritizuji v této recenzi, je fakt, že neodpovídají na e-maily a vzkazy a nejsou schopni doručit zásilku z e-shopu během měsíce.

Bohužel je to již druhý britský e-shop, se kterým mám špatné zkušenosti. Navenek se tváří profesionálně, ale zkušenosti jsou nakonec přesně opačné. 

Why don't buy from LookMantastic or LookFantastic - a review

 

  1. They do not reply to my emails.
  2. They do not know where my parcel is. They sent the parcel on March 9th. Today is April 11th and they still ask me "to wait" - but I live not so far, in the Czech Republic, European Union. 

Napsal Robert Němec 11. dubna 2011.

Zpět

Diskusní téma: LookMantastic/LookFantastic nedoporučuji - Don't buy from LookMantastic or LookFantastic

Datum 24.01.2024

Vložil Bryanvap

Titulek magnificent info 2024

Odpovědět

Thanks for great info. What trips can you recommend in 2024? Astro tourism, eco diving, home swapping, train stations are the new food destinations,sports tourism, coolcationing, gig tripping, private group travel?

Recenze a zkušenosti s oblečením

Londýnský krejčí zkritizoval košile Janek

24.07.2011 20:29
Během své poslední návštěvy Londýna jsem se zastavil za panem Kerrym Fordem, ředitelem krejčovství Russell and Hodge, které šije výhradně košile. V Londýně patří mezi čtyři nejlepší (další tři jsou Dege & Skinner, Sean O'Flynn a samozřejmě Turnbull & Asser). Mnoho krejčovství si nechává šít...

LookMantastic/LookFantastic nedoporučuji - Don't buy from LookMantastic or LookFantastic

11.04.2011 12:05
PgDn for an English version LookMantastic (je to jenom jinak obrandovaný e-shop LookFantastic) rozhodně nedoporučuji. Posílají sice krásné newslettery a nabízí dopravu do ČR zdarma, ale: 7. března 2011 jsem u nich objednával zásilku. Přišlo mi potvrzení o objednávce a 9. 3. 2011 mi strhli...

Indové ve firmě Charles Tyrwhitt asi neumí anglicky, dámská košile a několik novinek od Charlese Tyrwhitta

20.01.2011 17:08
Zkušenost s výměnou košile Kupoval jsem v kamenném obchodě Charlese Tyrwhitta v Londýně dámskou košili. Nejprve důležitá informace: každý zákazník má u Charlese Tyrwhitta svůj účet. I když tedy kupujete v kamenném obchodě, prodavač se vás zeptá na PSČ (zdá se, že k párování používají část čísla...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.