Indové ve firmě Charles Tyrwhitt asi neumí anglicky, dámská košile a několik novinek od Charlese Tyrwhitta

20.01.2011 17:08

Zkušenost s výměnou košile

Kupoval jsem v kamenném obchodě Charlese Tyrwhitta v Londýně dámskou košili.

Nejprve důležitá informace: každý zákazník má u Charlese Tyrwhitta svůj účet. I když tedy kupujete v kamenném obchodě, prodavač se vás zeptá na PSČ (zdá se, že k párování používají část čísla vaší platební karty, kterou má obchodník k dispozici, dále mají k dispozici vaše jméno - platíte-li kartou - a přes PSČ jenom ověřují spárování) a pak váš nákup přiřadí k vašemu účtu.

Rozhodně nesdělujte prodavači nesmyslné číslo, bude se vám to hodit, jak uvidíte níže.

Nicméně v Česku jsem zjistil, že jsem špatně odhadl velikost košile. Obecně mi prodavač říkal, že je u Charlese Tyrwhitta lepší vzít raději velikost na dolní odhadované hranici, protože jejich klasické dámské košile jsou spíše objemnější (myslím, že to platí i pro pánské košile). Příště doporučuji znát přesně míry a podívat do jejich tabulky velikostí. (U pánských velikostí si dejte pozor i na obvod krku - já mám správně 15 a 3/4, kupuji 16, ale u Charlese Tyrwhitta snesu 15 a 1/2. Nejlepší je ale nechat si košile šít.)

Přesto byla velikost špatná.

Košili jsem tedy zabalil a za cenu asi 60 Kč poslal zpátky do Charlese Tyrwhitta na výměnu. V dopise jsem uvedl, že chci jinou velikost a navíc ještě svetr.

Když se dva týdny nic nedělo, začal jsem si dopisovat s jejich zákaznickou podporou. Do Charlese Tyrwhitta se bohužel nedá zaslat e-mail, takže se hůře udržuje historie. Můžete jenom použít kontaktní formulář. Nedá se ani odpovědět na e-mail, který vám přijde (vrátím se vám jenom odpověď "Unfortunately we cannot accept any emails sent to this address"). Proto jsem vždy do kontaktního formuláře zkopíroval celou předešlou konverzaci a můj komentář k tomu.

Zvláštní bylo, že podpora mi nejprve tvrdila, že o mé košili neví. Mezitím jsem objevil, že v mém účtu, ke kterému se dostanete přes jejich web (My Account) se objevují i objednávky provedené v kamenné prodejně a že zaznamenali, že jsem jim poslal košili na výměnu. O účtu na webu jsem mimochodem před tím příliš nevěděl. 

Mezitím mi podpora s velice britskými jmény jako Shweta Raj nebo Khizer Qureshey psala nesmysly, až jsem začal pochybovat, umí-li anglicky. 

Až čtvrtý den po té, co jsem začal řešit celý případ a kdy jsme si každý den vyměnili jeden e-mail, mi zákaznický servis napsal, že mi posílají novou košili.

Mělo to jedno plus a jedno mínus. Plusem bylo, že - zdá se - mi neúčtují žádné poštovné a balné.

Mínusem je to, že již v dopise jsem jim psal, že chci objednat ještě jeden svetr. O svetru jsem jim psal i v následujících e-mailech. Podle přehledu na mém účtě se zdá, že poslali pouze košili...

Ale co, když chcete dobrou kvalitu za nízkou cenu, nemůžete chtít dokonalý zákaznický servis.

Recenze na dámskou košili

Prodejců klasických elegantních dámských košil příliš není - přitom jsou neskutečně elegantní. V Česku se ale příliš nenosí. Z vyšších (lepších) značek dámských košil bych jmenoval Brooks Brothers nebo Hilditch & Key.

Myslím si ale, že Charles Tyrwhitt nabízí dobré a pěkné dámské košile za nízkou cenu. Cena začíná na 18 librách za košili, za zhruba 35 až 40 liber již koupíte velmi dobrou dámskou košili. Konstrukce není sice tak propracovaná jako u vyšších značek, stejně jako látka, ale je obecně je jejich vyšší třída dámských košil dobrá, především pro dámy na středních a vyšších pozicích. 

Abych to přirovnal: Je to taková Mazda za cenu Hyundaie. Samozřejmě, že BMW je lepší než Mazda - ale také je podstatně dražší než Hyundai.

Sea Island košile už jenom v e-shopu

Když už jsem byl na Jermyn Street, zeptal jsem se prodavače, mají-li košile sea island nebo ještě vyšší kvality. Myslím si, že jsou to jediné pánské košile, které se vyplatí u Charlese Tyrwhitta nakupovat

Osobně si totiž raději trochu připlatím a koupím lepší košili (z Jermyn Street dávám přednost Emmett Shirts nebo Turnbull & Asser). 

Prodavač mi ale řekl, že sea island košile mají již jenom v e-shopu. Problém sea island košil od Charlese Tyrwhita je ale ten, že nabízí jenom osm vzorů a v kategorii slim fit dokonce jenom čtyři. A bílou a modrou již od nich mám. :-) A přeci jenom konstrukce a materiál je u jiných značek lepší (ale cena je také podstatně vyšší).

A ještě jeden tip: Charles Tyrwhitt má na Jermyn Street v Londýně otevřeno až do sedmi hodin. V tu dobu mají jiné obchody s košilemi již zavřeno.

Napsal Robert Němec 20. ledna 2011.

Zpět

Diskusní téma: Indové ve firmě Charles Tyrwhitt asi neumí anglicky, dámská košile a několik novinek od Charlese Tyrwhitta

Datum 27.02.2013

Vložil Pavel Mádle

Titulek Zkušenost - Charles Tyrwhitt

Odpovědět

Já u nich nakupuji často a to již od roku 2008. Jak košile,kabáty, saka, kalhoty, boty ,svety a zatím vždy dodáno rychle, včas, nepoškozen,kvalita odpovídající ceně..Jen minulý tyden mě napsali, že objednané sako již není a nbídli mě za stejnou cenu jiné které stálo o 50liber více.Takže spokojenost.

Datum 04.01.2012

Vložil Robert Němec

Titulek Podklady

Odpovědět

Autorizaci, např. ve formě výpisu z účtu, dokladu o placení elektřiny a vody, tyto firmy občas požadují. Také jsem se kvůli tomu u T. M. Lewina dost "čertil". Na druhou stranu, mají negativní zkušenosti s cinknutými kartami, takže se jim nemůžeme divit.

Datum 13.04.2011

Vložil Ondřej Beneš

Titulek CT

Odpovědět

Já od nich teď kupoval 4 košile a nejspíš to byl i poslední nákup u nich. Nejdřív jsem měl problémy s akceptováním karty, pak mi došel mail, ať jim zavolám kvůli ověření detailů. Často nakupuji z USA i UK, ale s tímto sem se ještě nesetkal. Tak jsem zavolal, vše vyřídil. Týden se nic nedělo. Pak došel mail, že košile se chystají k expedici. Ale když jsem mrknul na jejich stránky na můj účet, stálo tam stále že se objednávka vyřizuje a za pár hodin, když jsem se podíval znovu, tak už tam stálo, že se vyřizuje a navíc mám kontaktovat CT kvůli autorizaci svých údajů. Nechal sem tomu radši volný průběh a čekal co se bude dít. Za dva dny došel opět mail (úplně stejný jak ten první), ať jim zavolám kvůli autorizaci. Tak jsem tak opět učinil. Nyní na mém účtě u CT už nestojí čeká se na autorizaci, ale opět objednávka se vyřizuje, tak sem zvědav co bude dál. Maj v tom trochu kocourkov.
Takže závěrem, u CT už nikdy nic, leda by zavedli PayPal.

Datum 28.01.2011

Vložil Pavel Jirka

Titulek CT

Odpovědět

Já od nich už kupoval košile několikrát a dokonce i kabát. Taky jsem košile měnil za jinou velikost. Vše zcela bez potíží. Možná to někdy trochu déle trvá, ale jinak o.k.

Recenze a zkušenosti s oblečením

Londýnský krejčí zkritizoval košile Janek

24.07.2011 20:29
Během své poslední návštěvy Londýna jsem se zastavil za panem Kerrym Fordem, ředitelem krejčovství Russell and Hodge, které šije výhradně košile. V Londýně patří mezi čtyři nejlepší (další tři jsou Dege & Skinner, Sean O'Flynn a samozřejmě Turnbull & Asser). Mnoho krejčovství si nechává šít...

LookMantastic/LookFantastic nedoporučuji - Don't buy from LookMantastic or LookFantastic

11.04.2011 12:05
PgDn for an English version LookMantastic (je to jenom jinak obrandovaný e-shop LookFantastic) rozhodně nedoporučuji. Posílají sice krásné newslettery a nabízí dopravu do ČR zdarma, ale: 7. března 2011 jsem u nich objednával zásilku. Přišlo mi potvrzení o objednávce a 9. 3. 2011 mi strhli...

Indové ve firmě Charles Tyrwhitt asi neumí anglicky, dámská košile a několik novinek od Charlese Tyrwhitta

20.01.2011 17:08
Zkušenost s výměnou košile Kupoval jsem v kamenném obchodě Charlese Tyrwhitta v Londýně dámskou košili. Nejprve důležitá informace: každý zákazník má u Charlese Tyrwhitta svůj účet. I když tedy kupujete v kamenném obchodě, prodavač se vás zeptá na PSČ (zdá se, že k párování používají část čísla...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.