Překrásné a sexy dámské večerní šaty od Mary L Couture

11.11.2009 21:12

Mám zásadu, že na Elegantně.cz publikuji jenom fotografie, ke kterým mám autorská práva. V americkém obchodním domě Nordstrom jsem ale objevil neskutečně sexy dámské šaty od Mary L Couture

Značku Mary L Couture neznám a marně jsem o ní hledal bližší informace. Jedná se o malý label, který prodávají hlavně obchody a e-shopy Nordstrom, Cache a eDressMe. Neobjevil jsem ale žádný oficiální web, kde bych mohl požádat o možnost publikovat fotografii. Proto jsem se rozhodl výjimečně porušit svou zásadu a ukázat vám tyto nádherné dámské šaty bez povolení autora.

Při pohledu na tyto dámské šaty jsem si vzpomněl na kamarádku antropoložku. Na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy napsala diplomovou práci na téma Jaké dámské šaty připadají mužům nejvíce sexy? Pamatuji, že takové šaty měly mít rozparek až k bokům a celkově se velmi blížily níže uvedeným šatům.

Samozřejmě, že si pak podle své diplomky nechala ušít vlastní šaty. A tak pokud už tyto šaty neseženete, můžete odnést fotografii své módní návrhářce nebo krejčové a ta vám je podle ní ušije. Ostatně, takto začínala Zara...

Napsal Robert Němec 10. ledna 2010.

Zpět

Diskusní téma: Překrásné a sexy dámské večerní šaty od Mary L Couture

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Blog o módě

Jak řešit problémy se zkoušením oblečení při nakupování přes internet

08.07.2015 12:31
Nakupování oblečení na internetu má jednu velkou výhodou a jednu velkou nevýhodu:   Výhodou je, že k dispozici je neuvěřitelné množství věcí, které projdete mnohem rychleji, než kdybyste procházeli obchody.   Nevýhodou je, že si oblečení nemůžete vyzkoušet - a to, jak vám...

Jak se dostat na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk)

10.04.2013 12:06
Na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk) se již řadu měsíců nedostanete. Češi využívali nákupů z tohoto e-shopu proto, že český franšízový partner nabízí košile, obleky, kravaty atd. od T. M. Lewina za vyšší ceny než britský e-shop. Nevím, kterou stranu to napadlo, ale tento postup zákazníků samozřejmě...

Slovní zásoba modelek a moderátorek Fashion TV

09.06.2012 11:17
Pozvou-li vás někdy do Fashion TV, postačí vám slovíčka ze základní školy. Slovní zásoba moderátorů a modelek na Fashion TV se skládá výhradě ze slov...

V britských e-shopech se dá smlouvat - aneb jak na slevy mimo výprodeje

23.01.2012 13:49
V britských e-shopech, se dá smlouvat. Samozřejmě, je vhodné to dělat inteligentně, aby obchodník "neztratil tvář" a zároveň to zapadlo do jeho informačního systému. Občas stačí napsat: "Chtěl bych si koupit X. Nefungují mi vaše slevové kupóny, které jsem našel na internetu. (Protože jim...

Tipy a triky na chytré nákupy oblečení v Londýně

08.01.2012 15:52
O nákupech v Londýně jsem psal již mnohokrát, ať se to týkalo nákupu obleků (před tím jsem o nákupů obleků napsal krátkou noticku), obecného přehledu nakupování a dalších tématech. Protože ale zkušeností není nikdy dost, přidávám další a aktuální: Kde co koupit a...

Jak se obléknout do školy - zážitky a zkušenosti

31.08.2011 16:22
Došel mi newsletter od Brooks Brothers, jak by se měl oblékat středoškolský student do školy. Bude-li vám to připadat přehnané, vězte, že mnoha státech světa jsou pro chlapce povinné do školy kravata, košile a společenské kalhoty ve formě školní uniformy. Ostatně, nosili je i v Harry...

Že švadleny pro Zaru berou 3 000 Kč za měsíc? Pro prestižnější značky ještě méně...

19.08.2011 10:07
Brazilský web Reportér Brasil přišel se zjištěním (via InVogue), že továrny pracující pro značku Zara zaměstnávají v nedůstojných podmínkách děti, kterým platí 3 000 Kč za měsíc. V mnoha zemích je to ale ještě méně. V Maroku platí švadlenám značkového oblečení ještě méně Zemí, ze které...

Maxim Fashion se přejmenoval na Atelier Mahdall a pozor na kalhoty - bokovky

17.08.2011 22:39
Přemýšlel jsem, jak firmu pana Milo Mahdalla pojmenovat, a musím uznat, že se ateliér je asi nejlepší pojmenování. Není to totiž ani jenom krejčovství, ani jenom obchod - ale oboje. Chodím tam rád ze dvou důvodů: jsou velmi dobří na úpravy oděvů, především pak sak a kalhot. Jste-li z Brna,...

Jak dlouhé kalhoty nebo sukni může nosit žena do práce

18.07.2011 14:54
Na stránce Elegantně.cz na Facebooku se jedna naše čtenářka zeptala, jak dlouhé kalhoty může nosit žena. Otázka je trochu komplikovanější než u muže, proto jsem jí rozdělil podle příležitostí: Formální/business oblečení Kam: Banky, pojišťovny, jiné finanční instituce, státní správa a samospráva,...

V jakých italských e-shopech koupíte hedvábné kravaty a hedvábné šátky

12.12.2010 12:12
Před nedávnem jsem na Brooks Brothers zahlédl nádherný hedvábný šátek z Itálie - a protože byl navíc ve slevě, byl i za rozumnou cenu. Jenže: Kupovat italské oblečení z USA mi nepřišlo zrovna moudré: Zaplatíte dopravu, často i DPH a clo, o prostředníkovi ani nemluvě (zboží se vyrobí v Itálie, někdo...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.