Jak se dostat na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk)

10.04.2013 12:06

Na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk) se již řadu měsíců nedostanete. Češi využívali nákupů z tohoto e-shopu proto, že český franšízový partner nabízí košile, obleky, kravaty atd. od T. M. Lewina za vyšší ceny než britský e-shop.Oblek od T. M. Lewin

Nevím, kterou stranu to napadlo, ale tento postup zákazníků samozřejmě kazil tržby českému franšízovému partnerovi. A tak když se pokoušíte dostat na britský, evropský nebo i americký e-shop T. M. Lewin, přesměruje vás to na český web, kde je již několik měsíců informace o tom, že se připravuje e-shop (podle aktuálních informacích by se měl spouštět v květnu 2013).

Tento přístup samozřejmě trápí mnoho zákazníků. Zkoušel jsem najít řešení.

První nápad byl použít anonymizéry. Jenže když jsem to zkoušel, zjistil jsem, že nejde kliknout na přidání zboží do košíku.

Druhý nápad, který vyzkoušel můj kamarád, je zavolat na telefonní číslo +44 845 389 1898 (otevřeno 24 hodin denně) a provést objednávku přes telefon. To funguje, ale musíte s obsluhou bavit anglicky. 

Na třetí nápad, který funguje dokonale, jsem přišel náhodou: klikněte na nějakou reklamu, kterou má na T. M. Lewin na Elegantně.cz. Pozor, musíte kliknout na banner, nikoli na odkaz. 

(Aktualita: Z T. M. Lewin mi dnes napsali, že objevili technickou chybu, kdy se na web dostanete přes reklamu, ale při kliknutí na jakýkoli odkaz se dostanete opět na český web. Že se ale jedná o technickou chybu a že na nápravě pracují.)

Technické pozadí je to, že se jedná o affiliate, který jde přes další domény. Takže se přesměrování na český web T. M. Lewina neprovede.

Takže začněte nakupovat: 

728x90_SHIRTS-FROM19.gif

Sledujte stránku Elegantně.cz na Facebooku, občas tam dávám slevové kupóny. 

P. S. Podělte se o tuto možnost i s ostatními a sdílejte tento článek na sociálních sítích, prosím.

Zpět

Diskusní téma: Jak se dostat na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk)

Datum 05.01.2014

Vložil Luk83

Titulek www.ctshirts.co.uk

Odpovědět

Tak jsem objednal 5 košil od Charles Tyrwhitt, jsem zvědav na kvalitu. TM Lewin si podle mě taky střílí do vlastních řad zákazníků, navíc to dle mého odporuje volnému obchodu v rámci EU.

Ta dodací lhůta 15 dnů do ČR je reálná nebo je to tu mnohem rychleji?

Datum 11.11.2013

Vložil Alešák

Titulek Zaslání do ČR

Odpovědět

...taky z toho nejsem nadšený. Zaslání do ČR jsem obešel zadáním Poland a do Country a City jsem připsal Czech Republic. Zásilka dorazila. Kartu mám mBank.

Datum 26.11.2013

Vložil Tom

Titulek Re: Zaslání do ČR

Odpovědět

Já nevím ať dělám co dělám, mě se nedaří tam dostat

Datum 07.12.2013

Vložil Xaver

Titulek Re: Zaslání do ČR

Odpovědět

Díky za inspiraci, taky vyzkoušeno a došlo. Přístup na UK stránky jde např. přes Tor. Ještě by mě zajímalo, jestli by to došlo, kdybych do země určení dal Rakousko (dopravné 0 GBP) místo Polska(15 GBP). Platil jsem kartou od ČS.

Datum 16.10.2013

Vložil milda

Titulek a nebude tím

Odpovědět

Přátele, nebude to o tom, že pán provozovatel, který má banner(TMLewin) na tomto webu získáva například provize?Protože přijdete z jeho webu? :-) asi ano

Datum 05.09.2013

Vložil Martin

Titulek srovnání cen

Odpovědět

Tak aktuálně co jsem se díval na ceny tak v českém e-shopu mají košile 4 za 140EUR a evropském e-shopu 4 za 130EUR. Ale zase se snad dá ušetřit na poštovném.

Datum 23.09.2013

Vložil Roman z Brna

Titulek Re: srovnání cen

Odpovědět

Tak naprosto totožná košile v UK za 39,- € v ČR za 50,- €... Při objednání více košil (v UK čtyři a více, v ČR pět a více) je cena jedné košile v UK 26,- € (tj. za 66,6% z ceny původní) a v ČR 40,- € (tj. za 80% z ceny původní)... Každý ať si odpoví sám... Já s českým TML nebudu mít nic společnýho... a angličanům se divím...

Datum 01.10.2013

Vložil petr

Titulek Re: Re: srovnání cen

Odpovědět

Nejjednodušší cesta je nakupovat u tyrwhitta, momentálně košile např. od 19 liber, dražší 4 za 100 plus při objednávce přes 50 liber free shipping.

Datum 25.07.2013

Vložil Jirka

Titulek Nákup z tmlewin.co.uk

Odpovědět

Bohužel se nemohu dostat na britské stránky. Lze to ještě, nebo už i tato cesta nefunguje?

Datum 23.08.2013

Vložil Tomáš

Titulek Re: Nákup z tmlewin.co.uk

Odpovědět

Tak nakupujte u Tyrwhitta, kvalita defakto totožná a cena rovněž OK.

Blog o módě

Jak řešit problémy se zkoušením oblečení při nakupování přes internet

08.07.2015 12:31
Nakupování oblečení na internetu má jednu velkou výhodou a jednu velkou nevýhodu:   Výhodou je, že k dispozici je neuvěřitelné množství věcí, které projdete mnohem rychleji, než kdybyste procházeli obchody.   Nevýhodou je, že si oblečení nemůžete vyzkoušet - a to, jak vám...

Jak se dostat na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk)

10.04.2013 12:06
Na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk) se již řadu měsíců nedostanete. Češi využívali nákupů z tohoto e-shopu proto, že český franšízový partner nabízí košile, obleky, kravaty atd. od T. M. Lewina za vyšší ceny než britský e-shop. Nevím, kterou stranu to napadlo, ale tento postup zákazníků samozřejmě...

Slovní zásoba modelek a moderátorek Fashion TV

09.06.2012 11:17
Pozvou-li vás někdy do Fashion TV, postačí vám slovíčka ze základní školy. Slovní zásoba moderátorů a modelek na Fashion TV se skládá výhradě ze slov...

V britských e-shopech se dá smlouvat - aneb jak na slevy mimo výprodeje

23.01.2012 13:49
V britských e-shopech, se dá smlouvat. Samozřejmě, je vhodné to dělat inteligentně, aby obchodník "neztratil tvář" a zároveň to zapadlo do jeho informačního systému. Občas stačí napsat: "Chtěl bych si koupit X. Nefungují mi vaše slevové kupóny, které jsem našel na internetu. (Protože jim...

Tipy a triky na chytré nákupy oblečení v Londýně

08.01.2012 15:52
O nákupech v Londýně jsem psal již mnohokrát, ať se to týkalo nákupu obleků (před tím jsem o nákupů obleků napsal krátkou noticku), obecného přehledu nakupování a dalších tématech. Protože ale zkušeností není nikdy dost, přidávám další a aktuální: Kde co koupit a...

Jak se obléknout do školy - zážitky a zkušenosti

31.08.2011 16:22
Došel mi newsletter od Brooks Brothers, jak by se měl oblékat středoškolský student do školy. Bude-li vám to připadat přehnané, vězte, že mnoha státech světa jsou pro chlapce povinné do školy kravata, košile a společenské kalhoty ve formě školní uniformy. Ostatně, nosili je i v Harry...

Že švadleny pro Zaru berou 3 000 Kč za měsíc? Pro prestižnější značky ještě méně...

19.08.2011 10:07
Brazilský web Reportér Brasil přišel se zjištěním (via InVogue), že továrny pracující pro značku Zara zaměstnávají v nedůstojných podmínkách děti, kterým platí 3 000 Kč za měsíc. V mnoha zemích je to ale ještě méně. V Maroku platí švadlenám značkového oblečení ještě méně Zemí, ze které...

Maxim Fashion se přejmenoval na Atelier Mahdall a pozor na kalhoty - bokovky

17.08.2011 22:39
Přemýšlel jsem, jak firmu pana Milo Mahdalla pojmenovat, a musím uznat, že se ateliér je asi nejlepší pojmenování. Není to totiž ani jenom krejčovství, ani jenom obchod - ale oboje. Chodím tam rád ze dvou důvodů: jsou velmi dobří na úpravy oděvů, především pak sak a kalhot. Jste-li z Brna,...

Jak dlouhé kalhoty nebo sukni může nosit žena do práce

18.07.2011 14:54
Na stránce Elegantně.cz na Facebooku se jedna naše čtenářka zeptala, jak dlouhé kalhoty může nosit žena. Otázka je trochu komplikovanější než u muže, proto jsem jí rozdělil podle příležitostí: Formální/business oblečení Kam: Banky, pojišťovny, jiné finanční instituce, státní správa a samospráva,...

V jakých italských e-shopech koupíte hedvábné kravaty a hedvábné šátky

12.12.2010 12:12
Před nedávnem jsem na Brooks Brothers zahlédl nádherný hedvábný šátek z Itálie - a protože byl navíc ve slevě, byl i za rozumnou cenu. Jenže: Kupovat italské oblečení z USA mi nepřišlo zrovna moudré: Zaplatíte dopravu, často i DPH a clo, o prostředníkovi ani nemluvě (zboží se vyrobí v Itálie, někdo...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.