Půjčky bez potvrzení o příjmu - skutečně je potřebujete?

07.10.2008 20:16

Banky, spořitelny a pojišťovny, ba dokonce celé ekonomiky (Island dnes oznámil, že stojí před krachem) padají rychleji než hrušky, jablka a kaštany na podzim. Češi mají v cenných papírech relativně málo peněz, ale už i v Česku se propouští, omezuje výroba nebo zastavuje výstavba.

Lidé jsou propouštěni (ať už se jedná o bankéře nebo dělníka), mají málo peněz (žijí od výplaty k výplatě, od splátky ke splátce) a bojí se.

V USA už porovnávají, o kolik méně oblečení se prodá. Američané totiž nakupují hodně na půjčky a snad každý lepší obchod nabízí vlastní úvěrovou kartu. Magazín Coutorture na druhou stranu navrhuje, ať lidé nakupují oblečení. Protože nákupem podpoří ekonomiku.

Stejně to oblečení nepotřebujete!

Kdyby lidé měli dostatek peněz, snad by to šlo pochopit. A stejně by se mělo jednat primárně o americké zboží (kdyby chtěli podpořit americkou ekonomiku). Ale právě proto, že systém půjček byl nesmyslně nastavený, je říkat: "Půjčte si, nakupte zboží a zachraňte ekonomiku!" ono pověstné tancování při potápění se Titanicu. 

Uvidíme, jaké to bude v Česku. Banky úvěry a půjčky omezují, takže před Vánoci na nenechavce zase zbydou půjčky bez potvrzení o příjmu - které jsou většinou drahé.

Rozhodně přitom nedoporučuji, aby si někdo bral půjčku bez potvrzení o příjmu na spotřebu (např. na nákup oblečení, elektroniky a dalších "dárků"). Dokáži pochopit, když se někdo potřebuje vykoupit z exekuce nebo přeúvěrovat (předchozí půjčka pro něj byla příliš nevýhodná). Nebo zachránit firmu. Pak se dají půjčky bez potvrzení o příjmu pochopit (pokud jsou relativně morální).

Není půjčka zadarmo

Ale oblečení nebo plazmovou televizi opravdu nepotřebujete! Brát si na to půjčku je nesmysl. A není žádná "půjčka zadarmo". Stejně jako není oběd zadarmo.

Když už, kupte si kvalitní věc, která vám vydrží dlouhá léta. Nejsou to většinou ty nejznámější značky. Ale mám zkušenost, že se vyplatí koupit kvalitní, i když dražší až drahé oblečení. Vydrží mnohem déle. Příkladem jsou třeba boty vyráběné ve Velké Británii. Místo bot z Číny.

A pokud byste chtěli podpořit českou ekonomiku (nebo aspoň evropskou), kupujte výrobky z Česka (nebo z EU). Což ovšem dost dobře nejde, protože české oděvní firmy neinvestovaly do know-how, technologií, lidí, patentů atd. Prostě jenom šily pro cizí firmy a sem tam něco dodaly na český trh. Jejich kvalita je tudíž v drtivé většině nevalná.

Dostali jsme se na úroveň Číny: vyráběli jsme levně pro velké koncerny - tudíž bez ohledu na kvalitu.

V současné době mě nenapadá jediná česká firma, kterou bych mohl vyzdvihnout a říci: "Nakupujte u ní!" Což me velmi mrzí. Proto aspoň nakupujte oblečení vyrobené v EU. A pokud ani to nejde, pak v USA.

Až tedy budete uvažovat o nějaké půjčce bez potvrzení o příjmu nebo akcích typu Půjčky bez registru ihned!, přemýšlejte nad tím, zda-li ji skutečně potřebujete. Většinou totiž ne.

P. S. Pokud by vás to stejně k nějaké půjčce ihned přeci jenom lákalo, podívejte se na následující videoklip. A zamyslete se nad tím, že "nízké ceny jsou za hodně vysokou cenu".

 

Napsal Robert Němec 7. října 2008

Zpět

Diskusní téma: Půjčky bez prokazování příjmů - skutečně je potřebujete?

Datum 14.07.2015

Vložil Elena Camacho

Titulek potřebujete úvěr?

Odpovědět

Ahoj všichni tady. Co Paní Camacho řekl, je velmi pravdivý ale i nemusí ji znáte. Zažil jsem to z první ruky také. To byla tato organizace s názvem Stella Rene půjčka firma (SRLF), které opravdu mi pomohl platit své účty za lékařskou péči, když jsem byl v nouzi peněz, protože jsem vdova. Přítel mého mne také směřovat k nim. když jsem se chystal udělat velkou operaci a já jsem neměl žádné peníze v té době, oni přišli k mé záchraně, a za méně než 40 minut, já mám půjčku. Ale říct pravdu, byl jsem nervózní a vystrašený na první, protože jsem byl scammed dvakrát. Ale když jsem sebral odvahu a sledovat své úvěrové politiky spolu s kamarády radu, na konci jsem se ocitl s úsměvem. Pokud ne pro ně, možná bych byl mrtvý. Já si dokonce vzít další půjčku od nich začne své podnikání po mém uzdravení, které jsem také platební zpátky. Moje jediná rada teď je, že každý subjekt, který je skutečně v nouzi úvěru je měli kontaktovat s jejich e-mailem na adrese: mrsstellareneloanfirm@hotmail.com a získat úvěr od nich. Díky.

Elena Camacho

Datum 13.12.2013

Vložil fred

Titulek fredpetersonworldloan@yahoo.com

Odpovědět

Dobrý den, Mé jméno je pan Fred Peterson Jsem vlastníkem fredpetersonworldloan jsem nabízejí půjčky s úrokovou sazbou 3%. pokud jste opravdu. Vaše data jsou u nás v bezpečí, takže se nemáte čeho bát. A také jsem dát všechny druhy úvěrů, které hledáte, takže vše, co musíte udělat, je požádat a získejte rychlé úvěr ještě dnes. Pokud máte zájem, prosím, kontaktujte mě přes mou e-mail ovou adresu fredpetersonworldloan@yahoo.com. S pozdravem Pan fred.

Datum 22.03.2013

Vložil Roman

Titulek pujcka

Odpovědět

Dobrý den, rád bych zjistil zda je u vás možné získat půjčku bez příjmu, podoboné jako například tato: https://pujckybezregistrudnes.cz/ děkuji moc, roman dubský

Datum 28.11.2011

Vložil Anna Dorošenková

Titulek pujčka

Odpovědět

Dobrý den,chtěla bych vás požádat o pujčku 50-70.000kč,mohu splácet max.1.500kč měsíčně,moc děkuji Dorošenková Anna

Datum 31.03.2011

Vložil Eda

Titulek Více v článku

Odpovědět

https://www.skudlime.cz/pujcky-bez-prokazovani-prijmu/

Datum 19.07.2010

Vložil Vít Štrof

Titulek vitelant@seznam.cz

Odpovědět

Dobry den,jmenuji se Štrof Vít a bydlim v obci Lažany 83,679922 okres Blansko.Ted zrovna praci nemam ale od 1.srpna nastupuju do prace kde budu mit prijem 18000.Zeme Čr.telefoni kontakt na me je 734592676.Pohlavi muz a vek 18 let.Potreboval bych pujcit 120000 a to na rok.predem dekuji za kladnou odpoved na tento email vitelant@seznam.cz a preji zbytek krasneho dne
S pozdravem
Štrof Vít

Datum 17.06.2010

Vložil Pan Jackson

Titulek Půjčka Nabídka teď ...

Odpovědět

Ahoj všichni
Já jsem pan Jackson, generální ředitel (Jackson výpůjčce agentura). Nabízím půjčky na individuální a obchodní lidi, aby se jejich
podniky na další úroveň za pouhých 3% úrokovou sazbou. Tento úvěr je bylo nabídnout zájemcům po celém světě. Zúčastněné osoby by měly vyplnit níže uvedený formulář a vrátit se ke mně okamžitě průvod jejich úvěru.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """"""""""""""""""""
NAME ..
ADRESA.
ZAMĚSTNÁNÍ ..
Země ...
Telefon ...
SEX ..
AGE ..
Částka potřebná ...
Výpůjčce TRVÁNÍ ...
Všechny odpovědi by měly být předány Marka Walters
Email: jackson.whiteloans007 @ gmail.com
Jde o
Pan Jackson

Datum 21.05.2010

Vložil josef-ruzicka

Titulek pujčka

Odpovědět

chtěl.bych.si.od.vas.pujčit.40000kč.děkuji.hranicky.ruzicka@seznam.cz

Datum 19.07.2010

Vložil vitelant@seznam.cz

Titulek Re: pujčka

Odpovědět

chtel bych si od vas pujcit 120000 na rok

Datum 19.10.2009

Vložil marie melicharová 731326152

Titulek žádost o půjčku

Odpovědět

dobrý den, potřebovala bych půjčit částku od30-40000kč, ze splátkou cca 1000 měsíčně, bez prokazování příjmů.na splátky mám.děkuji marie melicharová

Blog o módě

Jak řešit problémy se zkoušením oblečení při nakupování přes internet

08.07.2015 12:31
Nakupování oblečení na internetu má jednu velkou výhodou a jednu velkou nevýhodu:   Výhodou je, že k dispozici je neuvěřitelné množství věcí, které projdete mnohem rychleji, než kdybyste procházeli obchody.   Nevýhodou je, že si oblečení nemůžete vyzkoušet - a to, jak vám...

Jak se dostat na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk)

10.04.2013 12:06
Na web T. M. Lewin (tmlewin.co.uk) se již řadu měsíců nedostanete. Češi využívali nákupů z tohoto e-shopu proto, že český franšízový partner nabízí košile, obleky, kravaty atd. od T. M. Lewina za vyšší ceny než britský e-shop. Nevím, kterou stranu to napadlo, ale tento postup zákazníků samozřejmě...

Slovní zásoba modelek a moderátorek Fashion TV

09.06.2012 11:17
Pozvou-li vás někdy do Fashion TV, postačí vám slovíčka ze základní školy. Slovní zásoba moderátorů a modelek na Fashion TV se skládá výhradě ze slov...

V britských e-shopech se dá smlouvat - aneb jak na slevy mimo výprodeje

23.01.2012 13:49
V britských e-shopech, se dá smlouvat. Samozřejmě, je vhodné to dělat inteligentně, aby obchodník "neztratil tvář" a zároveň to zapadlo do jeho informačního systému. Občas stačí napsat: "Chtěl bych si koupit X. Nefungují mi vaše slevové kupóny, které jsem našel na internetu. (Protože jim...

Tipy a triky na chytré nákupy oblečení v Londýně

08.01.2012 15:52
O nákupech v Londýně jsem psal již mnohokrát, ať se to týkalo nákupu obleků (před tím jsem o nákupů obleků napsal krátkou noticku), obecného přehledu nakupování a dalších tématech. Protože ale zkušeností není nikdy dost, přidávám další a aktuální: Kde co koupit a...

Jak se obléknout do školy - zážitky a zkušenosti

31.08.2011 16:22
Došel mi newsletter od Brooks Brothers, jak by se měl oblékat středoškolský student do školy. Bude-li vám to připadat přehnané, vězte, že mnoha státech světa jsou pro chlapce povinné do školy kravata, košile a společenské kalhoty ve formě školní uniformy. Ostatně, nosili je i v Harry...

Že švadleny pro Zaru berou 3 000 Kč za měsíc? Pro prestižnější značky ještě méně...

19.08.2011 10:07
Brazilský web Reportér Brasil přišel se zjištěním (via InVogue), že továrny pracující pro značku Zara zaměstnávají v nedůstojných podmínkách děti, kterým platí 3 000 Kč za měsíc. V mnoha zemích je to ale ještě méně. V Maroku platí švadlenám značkového oblečení ještě méně Zemí, ze které...

Maxim Fashion se přejmenoval na Atelier Mahdall a pozor na kalhoty - bokovky

17.08.2011 22:39
Přemýšlel jsem, jak firmu pana Milo Mahdalla pojmenovat, a musím uznat, že se ateliér je asi nejlepší pojmenování. Není to totiž ani jenom krejčovství, ani jenom obchod - ale oboje. Chodím tam rád ze dvou důvodů: jsou velmi dobří na úpravy oděvů, především pak sak a kalhot. Jste-li z Brna,...

Jak dlouhé kalhoty nebo sukni může nosit žena do práce

18.07.2011 14:54
Na stránce Elegantně.cz na Facebooku se jedna naše čtenářka zeptala, jak dlouhé kalhoty může nosit žena. Otázka je trochu komplikovanější než u muže, proto jsem jí rozdělil podle příležitostí: Formální/business oblečení Kam: Banky, pojišťovny, jiné finanční instituce, státní správa a samospráva,...

V jakých italských e-shopech koupíte hedvábné kravaty a hedvábné šátky

12.12.2010 12:12
Před nedávnem jsem na Brooks Brothers zahlédl nádherný hedvábný šátek z Itálie - a protože byl navíc ve slevě, byl i za rozumnou cenu. Jenže: Kupovat italské oblečení z USA mi nepřišlo zrovna moudré: Zaplatíte dopravu, často i DPH a clo, o prostředníkovi ani nemluvě (zboží se vyrobí v Itálie, někdo...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.