Vyplatí se nakoupit pánský oblek ve Vídni? Nebo v Drážďanech? A kde?

15.09.2008 21:12

Otázka: Vyplatí se nakoupit pánský oblek ve Vídni? Nebo v Drážďanech? A kde?

Stejně jako nákup pánských košilí stále oddaluji nákup pánských obleků. Zatím jsem neobjevil prodejnu, kde bych koupil hezký oblek dobrého střihu za rozumné peníze. Nemohu dán za oblek 30 000 Kč, ani 20 000 Kč. Zatím mi to rozpočet nedovoluje a ani by se mi tolik peněz tady v ČR za oblek dávat nechtělo.

Ideální cenová hladina je pro mě od 400 do 600 euro. Tedy se ptám, stále platí pro mě vhodné místo na nákup obleku ve Vídni? Mohl byste to vzhledem k mým možnostem ještě více upřesnit?

JU

Odpověděl Robert Němec:

Nejlepší bude zajet do Peek & Cloppenburg ve Vídni na Mariahilfer Str. 26-30 (ten dům má rozlohu tří orientačních čísel!). Pánských obleků tam mají dvě rozsáhlá patra. Od levných za 100 eur (ano!) po Ermenegildo Zegna a nejvyšší řady značky Armani.


Zvětšit mapu

Pokud si nevyberete tam, zkuste ještě House of Gentleman na Kohlmarkt (na konci) v centru – ale je to tam dražší.

Kdyby vám to nestačilo, zkuste mega mall Shopping City Süd, několik kilometrů na jih od Vídně. Je tam Peek & Cloppenburg (ale mnohem menší než na Mariahilfer Str. a nemá např. Zegnu nebo Armaniho), ale i další obchody pohromadě.


Zvětšit mapu

Pozor, v Rakousku jsou všechny normální obchody v neděli zavřené. Ve čtvrtek a v pátek mají otevřeno do osmi.

Zkuste zajet i do Německa.

Peek & Cloppenburg je v Lipsku dvakrát:

Leipzig Paunsdorf-Center
Paunsdorfer Allee 1
4329 Leipzig


Zvětšit mapu

+49 (0) 341 25780
Otevírací doba pondělí až neděle: 10:00 - 21:00

Leipzig Petersstraße
Petersstr.17-23
4109 Leipzig


Zvětšit mapu


Otevírací doba: pondělí až neděle: 10:00 - 20:00

A pak je ještě „ten druhý“ Peek & Cloppenburg v Drážďanech (je to naprosto jiná firma, ale stejný název):


Peek&Cloppenburg
Prager Straße 10
01069 Dresden


Zvětšit mapu


Otevírací doba: pondělí až neděle: 10.00-20.00 

Pokud máte vlastní zkušenosti s nákupy a nakupováním v Drážďanech a Lipsku nebo zkušenosti s nakupováním ve Vídni, napiště je prosím do níže uvedené diskuze.

Posílejte mi vaše dotazy na nemec@elegantne.cz.

Napsal Robert Němec 15. září 2008

Zpět

Diskusní téma: Vyplatí se nakupit pánský oblek ve Vídni? Nebo v Drážďanech? A kde?

Datum 18.08.2014

Vložil Karel

Titulek Oblek v Drážďanech

Odpovědět

Dobrý den, kde v Drážďanech, resp. v kterém obchodním domě, mohu zakoupit šedý oblek ze 100 vlny do 400€? Dostanu k takovému obleku obal? Je obsluha zkušená, resp. nápomocná? Obleky v ČR jsou neskutečně drahé a kvalita neodpovídá ceně. Děkuji

Datum 02.01.2013

Vložil František Smíšek

Titulek sako Tvid

Odpovědět

Rád bych si pořídil sako Tvid,kde prosím ho mohu sehnat ?
Děkuji

Datum 30.04.2010

Vložil Petr

Titulek zkušenost

Odpovědět

Peek & Cloppenburg v Shopping City Süd ve Vídni je dobře zásobený obleky z vlny 120 (cena za Hugo Boss ze 120 je 499 euro). Výběr velký, ale oblek z vlny 150 zde neseženete.
Navštívil jsem i speciálku Hugo Boss ve stejném centru ale měli malý výběr (oblek ze 150ky v podstatě jen jeden v několika málo velikostech, které mi bohužel neseděly), obsluha dost neprofesionální jelikož se mi snažili tvrdit o obleku který měl na vnitřní straně nášivku vlna-kašmír, že jde o oblek z vlny 150. Na vštívil jsem i obchod s obuví Salamander, kde jsem požadoval boty značky Bugatti ale řekli mi, že Bugatti vedou jenom dámské. To by mi ani tak nevadilo, kdybych asi o 100 metrů dél narazil na další obchod Salamander kde měli i pánské modely. Zůstává mi rozum stát nad tím, že mě o tomto neinformovali už v prvním obchodě. Boty byly nádherné, bohužel ne v mojí velikosti. Ceny bot v porovnání se Salamandrem v Brně se mi zdály příznivější, ale v Brně jsem byl naposledy v loni a neznám české ceny letošních modelů. Z tohoto mi vyplývá, že nákup ve Vídni se ASI vyplatí ale neočekávejte lepší přístup k zákazníkovi než v českých obchodech.

Datum 12.11.2008

Vložil Josef

Titulek nakupování v Německu

Odpovědět

Jak je to s cenami během roku. Jsou před Vánocemi v prosinci ceny vyšší. Mám v plánu nakupovat oblečení v Drážďanech.
Díky za radu.

Datum 28.10.2008

Vložil Jirka

Titulek nakupování v Drážďanech

Odpovědět

V Drážďanech nakupujeme vlastně již pravidelně...Od oblečení přes elektroniku tak i jídlo a drogerii... Co se týká oblečení, je to poslední dobou v Česku opravdu děs. Výběr směšný a ceny přemrštěné... Takže v Drážďanech doporučuji navštívit v centru: C&A - několikapatrový obchodní dům jen s jejich módou, Karstadt a vedle související obchodní domy. Pak směr náměstí vedle CA, sport a boty Clark's no a pak v pasáži je spousta obchodů.... Nemusíte se bát, že je to v centru drahé, to není jako v ČR, ceny jsou tam všude podobné a výběr neskutečný. Navíc zmíňené obchody berou VISA, což je častý problém ve větších marketech. takže za potravinama doporučuji Heidenau a tam Real, na drogerii zase Müller...

Módní poradna

Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14
Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně? Ahoj Roberte, mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes...

Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43
Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně? Ahoj, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním...

Kde koupit dámské košile, ideálně na manžetové knoflíčky

15.04.2010 17:47
Zeptala se mě kamarádka, kde se dá koupit dámská košile (společenská), v ideálním případě na manžetové knoflíčky. Dámské košile jsou samozřejmě velmi elegantní, ale příliš se v Česku nenosí. Nejsem v této oblasti odborníkem, ale přesto jsem zavzpomínal, kde se dají koupit (budu rád, pokud mě...

Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny

24.02.2009 19:03
Otázka: Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny? Mohu mít k tmavým kalhotám světlé boty? Dobrý den, chtěl jsem reagovat na váš článek k tématu boty. Píšete o tom, jak by měly boty co nejvíce barevně ladit ke kalhotám. Pominu oblek, kde je samozřejmostí sladit boty s kalhoty. Osobně si...

Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36
Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu Ahoj Roberte, včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím? Díky, Pavel Otázku zodpověděl Robert Němec: Ahoj...

Velikosti u pánských košilí - jak zjistím správnou velikost?

24.10.2008 20:34
Otázka: Jak zjistím správnou velikost u pánských košilí? Ahoj Roberte, nakupuji pánské košile v jednom z těch obchodů (www.savilerowcom.com), cos doporučil a malinko mám problém vyznat se ve velikostech. Předpokládám, že dva řádky "single" a "double" určují, zda budou knoflíčky manžetové či...

Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09
Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát. Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi...

Kde nakupujete pánské svetry?

09.10.2008 00:06
Otázka: Kde nakupujete pánské svetry? Dobrý den, zcela náhodou jsem narazil na Vaše stránky Elegantně.cz a musím konstatovat, že je to fajn čtení. Chtěl bych se Vás zeptat, kde doporučujete nakupovat svetry, popř. jejich značky. S pozdravem JB Odpověděl Robert Němec: Děkuji vám za pochvalu. Nedávno...

Kvalita košilí T. M. Lewin a jakou si vybrat košili k jakému obleku?

08.10.2008 19:18
Otázka: Jaká je kvalita košilí u T. M. Lewina a jak zkombinovat košili a oblek? Dobrý den, chystám se objednat si spolu s kolegy na zkoušku pánskou košili z obchodu T.M.Lewin, ale nejsem si jistý materiálem. Chci klasickou bílou, ale nevím zda zvolit “Luxury Twill”, “2-Fold Poplin” nebo...

Jak zkombinovat barvu pánských bot s oblekem nebo jiným oblečením?

06.10.2008 23:12
Jak zkombinovat barvu pánských bot s barvou obleku? Chtěl bych se Vás také zeptat, zda byste byl tak laskavý a doporučil mi vhodnou obuv. Jsem v kontaktu s Vámi doporučeným obchodem Pediwear a jsou velice příjemní a ochotní. V našich prodejnách obuvi plných brigádníku se na to neodvážím...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.