Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36

Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu

Ahoj Roberte,

včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím?

Díky, Pavel

Otázku zodpověděl Robert Němec:

Ahoj Pavle,

anglicky se kravatová šála řekne day cravat nebo jenom cravat (kravata je anglicky tie). Případně nesprávně ascot nebo ascot tie. Přísně vzato je totiž ascot tie něco jiného, co se bere k žaketu/jacketu.

Jak jsem nedávno četl v blogu na Vogue Men, opět jsou kravatové šály na vzestupu (i když v Česku jsem ji na nikom ještě neviděl :-) – změna: tento týden jsem ji viděl).

Ve Vídni seženeš extrémně nádherné kravatové šály v Jungmann und Neffe naproti galérii Albertina. Nikde jinde jsem neviděl takový výběr. Ovšem cena je srdce rvoucí: 84 eur. Ukázku najdeš níže.

Ve Vídni jsem kravatové šály viděl v mnoha malých i velkých obchodech, např. v Colins Mode v metru u Opery, u Knitzeho na Graben (nádherné), u Steffla na Kärntner Straße a v malých obchůdcích.

Mám ale i jednu z Milána od Andrew’s Ties asi za 20 eur (a kvalita je velmi dobrá). Andrew's Ties mají i pobočku v Praze, ale ceny ani sortiment neznám. Opět se podívej:

Modrou nosím, když vím, že se zpotím. Kravatová šála je z hedvábí, a tak se hůře čistí a snáze zničí. Proto předpokládám, že tu levnou z Milána časem vyhodím.

Případně zkus nakoupit i v internetových obchodech (e-shopech):

https://www.tomsawyerwaistcoats.co.uk/subprod/day-cravats-0001761.aspx - nezkoušel jsem

https://www.1stchoicecufflinks.com/ecommerce/Scripts/prodList~idCategory~152.htm - mají je od Soprana. Od Soprana jsem dostal nějaké kravaty zdarma, vzory zajímavé, ale kvalita nic moc.

https://www.classicwardrobe.co.uk/-/Products/-/Cravats-.aspx - tady prodávají kvalitní zboží

https://www.tiewarehouse.co.uk/index.php?cPath=56_151 - nezkoušel jsem

https://www.woodsofshropshire.co.uk/shop/mens-accessories/mens-accessories-silk-cravats - tento obchod si zakládá na prodeji kvalitního zboží, ale osobně jsem jej nezkoušel.

Ještě pár tipů, co jsem vygooglil:

https://www.countryties.com/silkcotton_cravats.htm
https://www.ties2go.co.uk/products/Cravats.html

Napsal Robert Němec 1. listopadu 2008. Pokud máte nějaké dotazy, pište mi je do Módní poradny.

Zpět

Diskusní téma: Kde koupím kravatové šály?

Datum 12.12.2014

Vložil Stylman

Titulek Kravatový šátek

Odpovědět

Dovolil bych si nabídnout české šátky, ručně šité na www.stylman.cz

Datum 10.05.2014

Vložil Pavel

Titulek Kravatová šála z filmu "Kandidát"

Odpovědět

Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli netuší kde zakoupit tuto kravatu https://ctrlv.cz/N8Dl7 je z filmu kandidát )) Předem děkuji za odpověď.

Datum 11.12.2013

Vložil Marek

Titulek šály

Odpovědět

Já v Praze sehnal v galerii Harfa obchod Košile... ale neměli s takovými výraznými vzory, což mě vyhovuje.

Datum 22.05.2013

Vložil Jindřich Hinkel

Titulek Ebay.de

Odpovědět

Z osobní zkušenosti doporučuji obhlédnout německý ebay.de. A to nejen co se týče "krawattenschal". Pokud najdete to správné, registrujte se na americkém ebay.com (ten německý ověřuje novou registraci poštovním dopisem - je to zdlouhavé), pohodlně se pak přihlásíte na ebay.de a můžete nakupovat. Podotýkám, že většina prodejců zasílá zboží pouze po Německu; řeším to tak, že za A) nechávám zboží posílat na mé jméno plus adresu nejbližší německé pošty, kde mi zásilku oproti OP bezproblému vydají, anebo za B) používám českou přeposílací službu (použijte Google), kde mám zřízenou německou adresu a zboží je mě po přijetí za poplatek přeposláno do Čech.

Datum 01.08.2011

Vložil Julie

Titulek Co k žaketu?

Odpovědět

Dobrý den,

můj partner si vybral pro svatební den žaket. Mám teď problém, protože nikdo pořádně neví co k němu. Líbí se mi smokingový pás, ale jak jsem se dočetla, tten k tomu být nemůže. CO dát když by nechtěl vestičku? Pokud je nutná, tak co do ní? Ascot? (Ten nevím kde sehnat, ani podle čeho nechat ušít..) Máte nějakou radu? Předem děkuji.

Datum 15.06.2011

Vložil Tomáš

Titulek logotex

Odpovědět

To Filip: Asi jsem nešika, ale vy jste se na jejich e-shopu doklikal k nějaké kravatě (natož kravatové šále)?

Datum 17.02.2011

Vložil Filip

Titulek Kravatová šála

Odpovědět

Dobrý den,

kravatové šály můžete koupit přímo od výrobce na www.logotex.cz - kupoval jsem zde a naprostá spokojenost.

Datum 20.08.2009

Vložil Jiří Zikmund

Titulek jak vázat kravatovou šálu?

Odpovědět

Dobrý den! Můžete, prosím, říci, jak se správně tato kravata váže? Na co si člověk má dát pozor atp. Velice děkuji za odpověď.

Datum 20.02.2009

Vložil Antonín Heralecký

Titulek Kde koupím kravatové šály?

Odpovědět

V Praze je mívají v obchodech Tie Rack (např. na Zličíně). Stojí tam něco pod 800 Kč.

Módní poradna

Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14
Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně? Ahoj Roberte, mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes...

Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43
Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně? Ahoj, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním...

Kde koupit dámské košile, ideálně na manžetové knoflíčky

15.04.2010 17:47
Zeptala se mě kamarádka, kde se dá koupit dámská košile (společenská), v ideálním případě na manžetové knoflíčky. Dámské košile jsou samozřejmě velmi elegantní, ale příliš se v Česku nenosí. Nejsem v této oblasti odborníkem, ale přesto jsem zavzpomínal, kde se dají koupit (budu rád, pokud mě...

Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny

24.02.2009 19:03
Otázka: Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny? Mohu mít k tmavým kalhotám světlé boty? Dobrý den, chtěl jsem reagovat na váš článek k tématu boty. Píšete o tom, jak by měly boty co nejvíce barevně ladit ke kalhotám. Pominu oblek, kde je samozřejmostí sladit boty s kalhoty. Osobně si...

Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36
Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu Ahoj Roberte, včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím? Díky, Pavel Otázku zodpověděl Robert Němec: Ahoj...

Velikosti u pánských košilí - jak zjistím správnou velikost?

24.10.2008 20:34
Otázka: Jak zjistím správnou velikost u pánských košilí? Ahoj Roberte, nakupuji pánské košile v jednom z těch obchodů (www.savilerowcom.com), cos doporučil a malinko mám problém vyznat se ve velikostech. Předpokládám, že dva řádky "single" a "double" určují, zda budou knoflíčky manžetové či...

Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09
Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát. Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi...

Kde nakupujete pánské svetry?

09.10.2008 00:06
Otázka: Kde nakupujete pánské svetry? Dobrý den, zcela náhodou jsem narazil na Vaše stránky Elegantně.cz a musím konstatovat, že je to fajn čtení. Chtěl bych se Vás zeptat, kde doporučujete nakupovat svetry, popř. jejich značky. S pozdravem JB Odpověděl Robert Němec: Děkuji vám za pochvalu. Nedávno...

Kvalita košilí T. M. Lewin a jakou si vybrat košili k jakému obleku?

08.10.2008 19:18
Otázka: Jaká je kvalita košilí u T. M. Lewina a jak zkombinovat košili a oblek? Dobrý den, chystám se objednat si spolu s kolegy na zkoušku pánskou košili z obchodu T.M.Lewin, ale nejsem si jistý materiálem. Chci klasickou bílou, ale nevím zda zvolit “Luxury Twill”, “2-Fold Poplin” nebo...

Jak zkombinovat barvu pánských bot s oblekem nebo jiným oblečením?

06.10.2008 23:12
Jak zkombinovat barvu pánských bot s barvou obleku? Chtěl bych se Vás také zeptat, zda byste byl tak laskavý a doporučil mi vhodnou obuv. Jsem v kontaktu s Vámi doporučeným obchodem Pediwear a jsou velice příjemní a ochotní. V našich prodejnách obuvi plných brigádníku se na to neodvážím...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.