Kde nakoupit pánské košile na míru (přes internet)

01.09.2008 23:51

Otázka:


Ačkoliv nejsem v pracovním procesu moc dlouho, má práce vyžaduje elegantní oblečení (alespoň košile, často však oblek s vázankou).

Ještě jednou děkuji za info na vašem serveru, protože do teď jsem nebyl schopný v celé ČR koupit hezkou kvalitní (i nekvalitní) košili se střihem nepodobající se pytli s prodlouženým rukávem.

Neznám doteď jediný obchod, kde bych mohl nakupovat košile. Takže do teď jsem mohl nakupovat košile se štěstím, že mi košile náhodou padne nebo nosit košile, které mě akorát rozčilují.

Už mi došla trpělivost a začal jsem hledat košile přes internet v zahraničí. Zaujaly mě servery, kde je možnost si košili nechat ušít na míru např. https://www.tailorstore.co.uk, https://www.kjbeckettbespokeshirts.com/ a https://www.shirts-custom.com/.

Jenže jsem chtěl nějaké doporučení, a tak jsem stále hledat až narazil na vaše stránky, kde jsem našel odkazy na prodejny od vás odzkoušené. Jak se díváte na šití košil na míru přes zmíněné servery?


Odpověděl Robert Němec:

Děkuji vám za váš dotaz. T. M. Lewin i Harvie & Hudson nabízí prodloužené rukávy v mnoha velikostech v ceně, u Hilditch & Key si připlatíte. Neměl byste mít problém najít košile s prodlouženou délkou rukávu. Poslední dva nabízí i šití košil na míru, ale ceny ani podrobnosti nevím.

TailorStore.co.uk neznám, ale našel jsem o nich několik diskuzí (kde najdete i další doporučení na výrobce košilí šitých na míru).

https://www.styleforum.net/showthread.php?t=55761
https://www.styleforum.net/showthread.php?p=1230733
https://www.styleforum.net/showthread.php?t=35246
https://www.styleforum.net/showthread.php?p=688346

Trochu mě děsí ona nízká cena. 25 liber je 750 Kč – za ručně šitou košili? Kdyby to posílal Číňan z Číny, bylo by to možné (a byla by to dobrá košile). Ale Evropan si k tomu přidá velkou marži – a už nezbude na kvalitu.

KJ Beckett je kvalitní výrobce pánského oblečení. Není to prémiová třída, ale je kvalitní. Manning & Manning je krejčovská firma, kvalita by měla být vysoká.

Za jednoho z nejlepších krejčí, kteří šijí košile na míru, se považuje hongkonský Jantzen. Ale změřit se podle jeho tabulek znamená tak hodinu práce a pak čekejte na dodání zhruba dva měsíce. Případně zkuste hledat jiné čínské nebo thajské krejčí, kteří šijí košile na míru.

Obecně, napoprvé se nepodaří nakoupit košili na míru přes internet takřka nikomu. Zjistěte, kde vám nesedí a další nákup proveďte podle vylepšeného měření.

 

Napsal Robert Němec 1. září 2008

Zpět

Diskusní téma: Kde nakoupit pánské košile na míru (přes internet)

Datum 04.09.2013

Vložil Aiwanka

Titulek košile na míru v ČR

Odpovědět

Je zarážející, že se obracíte spíše na firmy, které investují v Čechách do reklamy, než do kvality. Mimochodem firma LUKO, s. r. o. šije vysoce kvalitní košile na míru a termíny dodání se pohybují okolo tří týdnů... Košile na míru šijeme i pro soukromá krejčovství anebo pro módní návrháře (např. u nás paní Tauchmanová). Docela mě mrzí, že jste nás nenašel... A u pana Němce mě také mrzí, že propaguje spíše zahraniční značky a dokonce i asijské zboží!

Datum 20.05.2013

Vložil Michal Komárek

Titulek Pánské košile

Odpovědět

Dobrý den, já taky objevil jeden shop s p. oblečením. Na www.dempsey.cz jsem nakoupil už tucet košil, maximální spokojenost po všech stránkách. Trochu jsem přes zimu nabral tak i výměna velikosti byla OK.

Datum 16.01.2012

Vložil Marek

Titulek Nadherne kosile

Odpovědět


Objevil jsem jeden e-shop s názvem Taxido.cz, mají tam hodně solidní výběr košil (i hodně designově nevšedních)
a skvěle kabáty, nic za tak fajn cenu a zaroveň zajímavého jsem jinde nanašel, takže doporučuji se podívat na www.taxido.cz.
Sice mají trochu delší dobu dodání ale nic strašného to (pokud člověk nespěchá) není.

Datum 03.06.2012

Vložil Mokrý

Titulek Re: Nadherne kosile

Odpovědět

Aj podľa obrázkov je to očividne všetko Made in China a z kategorie Made in China mi to príde ako to najhorsie z najhorsieho. Nejake veci z Ciny dovazam a to co na ich strankach vidim je typicky mechanizmus:
Cinan v megafabrike vyroby - urobi pekne fotky - pride europan. ktory si za minimalne naklady urobi eshop - europan predava s 400%marzou, pretoze nakup je par dolarov. Ospravedlnujem sa, ze som taky kriticky, ale osobne si myslim, ze lacna produkcia z Ciny je jedno najvacsich ekonomickych ziel sveta. Ked vidim fotky a dokumenty z cinskych textilnych fabrik, tak mi je z toho na.....

Datum 06.09.2013

Vložil Aiwanka

Titulek Re: Re: Nadherne kosile

Odpovědět

Naprosto souhlasím!!!

Datum 23.04.2013

Vložil Tomasso

Titulek Re: Nadherne kosile

Odpovědět

Diskuze o pánských košilích je skvělá. Moje jednoduchá zkušenost. Nepotřebuji jezdit za kopce pro kvalitní košile. Už jsem vyzkoušel ledasco a chci mít kvalitu za rozumnou cenu. Tak jsem si nechal ušít dvě košile na míru v ateliéru Otto Blanc, nabídka materiálů je hodně široká včetně italských mat. Ted to řeším tak, že si je objednávám přes jejich eshop ww.ottoblanc-gentleman.cz za mnohem zajímavější cenu, vlastně cenu konfekční košile. Pasují mi bezva, když chci jiný model než je na webu z času na čas, tak zaběhnu do ateliéru. Funguje to bez problémů, žádná křeč. V Německu lepší košile nekoupím, vždyť je stejně šijí tady, nebo v Asii.

Datum 21.11.2011

Vložil Kuba

Titulek Zdravím členy elegantně.cz

Odpovědět

Dobrý den Vám přeji.
Chtěl bych Vám pane Němče poděkovat za opravdu vynikající stránky.
Velmi rád Vaše stránky navštěvuji a čtu si :-)
Klobouk dolů.

A jako pravidelný návštěvník bych Vám rád tímto a Všem návštěvníkům elegantně.cz nabídnul 15% slevu na ušití opravdu luxusních zakázkových košil s nevídaným servisem a službami.
Více informací na stránkách https://www.peterjamesproud.cz/ nebo email:jakub.horky@decotex.cz

Slevu nabízím pouze já a jen čtenářům elegantně.cz.

Moc rád bych všechny členy a čtenáře poznal a přesvědčil, že i v naší vlasti se šijí skvostné košile :-)

Přeji Všem hezký den
Jakub Horký

Datum 21.11.2011

Vložil kuba

Titulek Re: Zdravím členy elegantně.cz

Odpovědět

Omlouvám se za překlep pane Němci.

Datum 01.09.2011

Vložil Marcela

Titulek Košile na míru česká značka Joss a Joka

Odpovědět

Zkuste se podívat na https://www.jossfashion.cz/content/kosile-na-miru-0 - k firmě Joss&Löwenstein. Buď se můžete změřit u nich nebo jezdí měřit i ke klientům, do firem. Kvalitně šijou, mají nežehlivky z luxusních materiálů. Otevřeli teď nový e-shop, nakoukněte.

Datum 12.09.2011

Vložil karlosa

Titulek Re: Košile na míru česká značka Joss a Joka

Odpovědět

Milá Marcelo, my nejsme troubové. Mohla jste rovnou hodit link. Teď tam nikdo ani nepůjde. Nechápu. Kdysi joka ano dnes? neeeeeee

Módní poradna

Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14
Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně? Ahoj Roberte, mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes...

Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43
Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně? Ahoj, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním...

Kde koupit dámské košile, ideálně na manžetové knoflíčky

15.04.2010 17:47
Zeptala se mě kamarádka, kde se dá koupit dámská košile (společenská), v ideálním případě na manžetové knoflíčky. Dámské košile jsou samozřejmě velmi elegantní, ale příliš se v Česku nenosí. Nejsem v této oblasti odborníkem, ale přesto jsem zavzpomínal, kde se dají koupit (budu rád, pokud mě...

Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny

24.02.2009 19:03
Otázka: Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny? Mohu mít k tmavým kalhotám světlé boty? Dobrý den, chtěl jsem reagovat na váš článek k tématu boty. Píšete o tom, jak by měly boty co nejvíce barevně ladit ke kalhotám. Pominu oblek, kde je samozřejmostí sladit boty s kalhoty. Osobně si...

Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36
Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu Ahoj Roberte, včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím? Díky, Pavel Otázku zodpověděl Robert Němec: Ahoj...

Velikosti u pánských košilí - jak zjistím správnou velikost?

24.10.2008 20:34
Otázka: Jak zjistím správnou velikost u pánských košilí? Ahoj Roberte, nakupuji pánské košile v jednom z těch obchodů (www.savilerowcom.com), cos doporučil a malinko mám problém vyznat se ve velikostech. Předpokládám, že dva řádky "single" a "double" určují, zda budou knoflíčky manžetové či...

Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09
Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát. Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi...

Kde nakupujete pánské svetry?

09.10.2008 00:06
Otázka: Kde nakupujete pánské svetry? Dobrý den, zcela náhodou jsem narazil na Vaše stránky Elegantně.cz a musím konstatovat, že je to fajn čtení. Chtěl bych se Vás zeptat, kde doporučujete nakupovat svetry, popř. jejich značky. S pozdravem JB Odpověděl Robert Němec: Děkuji vám za pochvalu. Nedávno...

Kvalita košilí T. M. Lewin a jakou si vybrat košili k jakému obleku?

08.10.2008 19:18
Otázka: Jaká je kvalita košilí u T. M. Lewina a jak zkombinovat košili a oblek? Dobrý den, chystám se objednat si spolu s kolegy na zkoušku pánskou košili z obchodu T.M.Lewin, ale nejsem si jistý materiálem. Chci klasickou bílou, ale nevím zda zvolit “Luxury Twill”, “2-Fold Poplin” nebo...

Jak zkombinovat barvu pánských bot s oblekem nebo jiným oblečením?

06.10.2008 23:12
Jak zkombinovat barvu pánských bot s barvou obleku? Chtěl bych se Vás také zeptat, zda byste byl tak laskavý a doporučil mi vhodnou obuv. Jsem v kontaktu s Vámi doporučeným obchodem Pediwear a jsou velice příjemní a ochotní. V našich prodejnách obuvi plných brigádníku se na to neodvážím...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.