Kde koupím erotické prádlo?

14.09.2008 00:04

Dotaz do poradny: Kde koupím erotické prádlo?

Chtěl bych své přítelkyni koupit opravdu luxusní a dráždivě sexy spodní prádlo (hlavně pro postelové hrátky). Bohužel v tomto nemám dost zkušeností, a proto bych uvítal váš názor, jakou značku prádla byste mi doporučil (internetový obchod i normální)? Děkuji za odpověď.

PH

Odpověděl Robert Němec:

E-shopů nabízejících spodní prádlo je neuvěřitelné množství, stejně jako značek. Raději vám doporučím značky. Pokud už budete vědět značku a zjistíte velikost spodního prádla u přítelkyně (podívejte se na více kusů), vyhledejte si, který e-shop v USA, Británii nebo v Německu danou značku prodává. Vyjde vás to levněji, výběr bude širší a doba dodání rychlejší než u nás.

Mnoho „výrobců“ (ve skutečnosti to pro ně šije někdo jiný) spodního prádla prodává spodní prádlo samo, proto zkuste vždy i oficiální weby výrobců.

Kdysi dávno jsem zkusil jeden český e-shop nabízející „italské spodní prádlo“. Jak jsem později zjistil, „s dodávkou do čtyř týdnů“. Z Británie vám zásilka dojde do čtyř dnů.

Můžete začít na Victoria’s Secret, což je největší výrobce spodního prádla na světě. Nabízí relativně kvalitní dámské spodní prádlo za velmi dobrou cenu. Podobný příklad je i Frederick's of Hollywood (nízké ceny, dobrá kvalita). Frederick's of Hollywood je ještě více dráždivý.

Provokativní a ještě více kvalitní (o zhruba dvě třídy) erotické spodní prádlo je Agent Provocateur – navíc je z Británie, takže nebudete platit clo a DPH.

Luxusní a erotické spodní prádlo nabízí italská značka La Perla. Příbuzně orientované je luxusní spodní prádlo z Francie Chantelle. Pokud hledáte luxusní erotické prádlo, tyto tři značky jsou jistá volba.

Velmi známé erotické spodní prádlo z USA nabízí značka Shirley of Hollywood. Nakupujte u nich přímo v USA, z Velké Británie (= bez cla a DPH) vám jej zašlou e-shopy https://www.lingerieexpress.co.uk/ a https://www.sexy-lingerie.uk.com/. Porovnejte, co je levnější. České stránky Shirley of Hollywood nejsou oficiální stránky Shirley of Hollywood.

V našich končinách se hodně prodává kvalitní Wolford – ovšem neznám ceny u nás, ani v zahraničí. Ve Vídni jsem jejich obchod zahlédl na Kärntner Straße, stejně jako značku La Perla. Wolford se ale prodává více, skoro v každém větším městě Rakouska a Německa. Wolford je původem z Rakouska.

Doporučovaný internetový obchod je https://www.peacockandstrutt.com/. Peacock & Strutt je e-shop zaměřený na luxusní erotické dámské spodní prádlo. Připravte se ale i na luxusní ceny.


Erotické prádlo – další značky

Na webu Petite Coquette jsem objevil kvalitní a rozsáhlý článek popisující desítky známých značek vyrábějících dámské erotické spodní prádlo včetně fotografií. Vybral jsem z nich ty nejzajímavější značky a stručně je níže popsal:

Myla – něžné a provokativní spodní prádlo
Sensualle – erotické až sexy prádlo z Brazílie
Courtworth Paris – extravagantní, propracované, luxusní. Doporučuji podávat s lahví šampaňského
Lise Charmel & Antigen – jedny z nejznámějších francouzských značek dámského spodního prádla
Valisere Tabu – erotické prádlo od značky Triumph
Pfiff Lingerie – jednoduché a svádivé
Gossard – kvalitní americké erotické spodní prádlo, které se vyrábí již přes sto let
Roberto Cavalli – italské a provokativní, pro ty, kteří nechtějí „klasické erotické prádlo“
La Senza – velmi zajímavá kanadská značka spodního prádla
Cosabella – italské, kvalitní, propracované
Nefer – svůdné, italské
Huit – velmi známé, trochu excentrické francouzské spodní prádlo
Eternal Spirits – anglická značka, o které se mluví. Na postelové hrátky ideální
Valery & Rosapois – italské spodní prádlo pro speciální příležitosti
Eres – další známá francouzská značka, netradiční, ale pěkná
Lavande SWK – mladá značka, která přichází s neotřelými nápady
Simone Pérèle – máte-li zájem o francouzskou klasiku
Kiki de Montparnasse – provokativní a sexy Francie
Discover Mademoiselle – spodní prádlo na sexy hrátky
Rosanna Ansaloni – delikátní spodní prádlo
Damaris & Mimi Holliday – anglický král erotického spodního prádla
Christine Vancouver – luxusní spodní prádlo
State of Undress – další značka, která okupuje redakční rubriky zahraničních módních časopisů
Naughty Janet – tak erotické prádlo, že se na stránky smí až od 18-ti let
Jean Yu – erotické prádlo pro výjimečné lidi
Veradonna – vynikající kvalita
Lejaby – jedna z nejznámějších značek francouzské elegance
Frankly Darling – je z Londýna, ale připomíná Hollywood. Další značka, o které se nyní hodně mluví.
Bracli – na denní svádění
I.D.Sarrieri – romantická Itálie
Guia la Bruna – luxusní erotické prádlo
Andres Sarda – spodní prádlo pro módní přehlídky
Verde Veronica – velmi známá italská značka
Cotton Club – stojí za shlédnutí – luxusní a sexy spodní prádlo
Carine Gilson – jen pro málo lidí
Parah – další známá italská značka, která vyrábí erotické prádlo
Argentovivo - když chcete zkusit netradiční a krásné spodní prádlo

Posílejte mi vaše dotazy na nemec@elegantne.cz.

Napsal Robert Němec 14. září 2008

Zpět

Diskusní téma: Kde koupím erotické prádlo?

Datum 10.09.2014

Vložil ediemilne

Titulek sexy lingerie

Odpovědět

sexy lingerie:
https://www.sexylingerietime.com/teddies-lingerie

Datum 11.09.2013

Vložil Eliška

Titulek přes net

Odpovědět

Erotické prádlo si s přítelem pořizujeme přes internet. Pro nás oba je to příjemné zpestření. Dobrou zkušenost mám tady: https://www.skvele-pradlo.cz/spodni-pradlo
Pokaždé si tam vybereme. Jsou diskrétní a spolehlivý.

Datum 01.07.2014

Vložil Pavla

Titulek Re: přes net

Odpovědět

tam jsem nakupovala taky, ale často se stalo, že měli delší dodací lhůtu a tak jsem začala nakupovat na https://www.intimia.cz a jsem naprosto spokojená!!

Datum 08.06.2013

Vložil Jana Holasková

Titulek victoriassecretobchdod.cz

Odpovědět

já jsem si koupila nedávko tady tenhle kousek a přítel si to nemůže vynachválit:-)

https://www.victoriassecretobchod.cz/product.php?id_product=134

Datum 16.05.2013

Vložil Funny

Titulek svůdné kousky

Odpovědět

Dajn prádlo mají tady:
https://www.svudnekousky.cz/

Datum 20.04.2013

Vložil Hanka

Titulek www.HANAshop.cz

Odpovědět

Pokud jde o pánské prádlo - pak je volba jasná: buď značka MANstore (nebo sesterská značka Olaf Benz). Jsou to luxusní a materiálově dokonalé výrobky - prostě mezi pánským prádlem něco jako Ferrari mezi auty:-)
Bohužel tomu odpovídá i cena..., s jedinou výjimkou na HANAshop, zde: www.hanashop.cz.
Jejich ceny jsou o třetinu až polovinu nižší než ostatní prodejci těchto značek.
Doporučuji - vyzkoušejte.

Datum 27.07.2013

Vložil isak28@seznam.cz

Titulek Re: www.HANAshop.cz

Odpovědět

pravda pravdoucí už tomu je 10let co jsem se o tom přesvědčil.černá růže Praha.

Datum 02.03.2013

Vložil LubosHa

Titulek Já nakupuji tady

Odpovědět

Zdravim,
já vždycky nakupuji na astratexu a mám jenom dobrý zkušenosti a manželka maximálně spokojená, tak mrkni PH https://www.astratex.cz/eroticke-pradlo/damske-spodni-pradlo/

Datum 30.01.2013

Vložil Johanka

Titulek Jasná volba

Odpovědět

Hele, já myslim, že tady https://www.bonatex.cz/kalhotky-tanga/eroticke-pradlo/ si vybereš, není to předražený a výběr skvělejch věcí maj velkej :)

Datum 07.12.2012

Vložil Jiřina

Titulek Erotické prádlo

Odpovědět

No zajímavé erotické prádlo mají https://mujrobertek.cz/eroticke-pradlo
Kámošky i já tam kupujeme... výhodou je, že to mají skladem a do druhého dne to máš doma

Módní poradna

Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14
Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně? Ahoj Roberte, mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes...

Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43
Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně? Ahoj, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním...

Kde koupit dámské košile, ideálně na manžetové knoflíčky

15.04.2010 17:47
Zeptala se mě kamarádka, kde se dá koupit dámská košile (společenská), v ideálním případě na manžetové knoflíčky. Dámské košile jsou samozřejmě velmi elegantní, ale příliš se v Česku nenosí. Nejsem v této oblasti odborníkem, ale přesto jsem zavzpomínal, kde se dají koupit (budu rád, pokud mě...

Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny

24.02.2009 19:03
Otázka: Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny? Mohu mít k tmavým kalhotám světlé boty? Dobrý den, chtěl jsem reagovat na váš článek k tématu boty. Píšete o tom, jak by měly boty co nejvíce barevně ladit ke kalhotám. Pominu oblek, kde je samozřejmostí sladit boty s kalhoty. Osobně si...

Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36
Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu Ahoj Roberte, včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím? Díky, Pavel Otázku zodpověděl Robert Němec: Ahoj...

Velikosti u pánských košilí - jak zjistím správnou velikost?

24.10.2008 20:34
Otázka: Jak zjistím správnou velikost u pánských košilí? Ahoj Roberte, nakupuji pánské košile v jednom z těch obchodů (www.savilerowcom.com), cos doporučil a malinko mám problém vyznat se ve velikostech. Předpokládám, že dva řádky "single" a "double" určují, zda budou knoflíčky manžetové či...

Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09
Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát. Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi...

Kde nakupujete pánské svetry?

09.10.2008 00:06
Otázka: Kde nakupujete pánské svetry? Dobrý den, zcela náhodou jsem narazil na Vaše stránky Elegantně.cz a musím konstatovat, že je to fajn čtení. Chtěl bych se Vás zeptat, kde doporučujete nakupovat svetry, popř. jejich značky. S pozdravem JB Odpověděl Robert Němec: Děkuji vám za pochvalu. Nedávno...

Kvalita košilí T. M. Lewin a jakou si vybrat košili k jakému obleku?

08.10.2008 19:18
Otázka: Jaká je kvalita košilí u T. M. Lewina a jak zkombinovat košili a oblek? Dobrý den, chystám se objednat si spolu s kolegy na zkoušku pánskou košili z obchodu T.M.Lewin, ale nejsem si jistý materiálem. Chci klasickou bílou, ale nevím zda zvolit “Luxury Twill”, “2-Fold Poplin” nebo...

Jak zkombinovat barvu pánských bot s oblekem nebo jiným oblečením?

06.10.2008 23:12
Jak zkombinovat barvu pánských bot s barvou obleku? Chtěl bych se Vás také zeptat, zda byste byl tak laskavý a doporučil mi vhodnou obuv. Jsem v kontaktu s Vámi doporučeným obchodem Pediwear a jsou velice příjemní a ochotní. V našich prodejnách obuvi plných brigádníku se na to neodvážím...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.